Att söka jobb

2009-10-21 @ 23:04:31
Det är vad jag har gjort de senaste dagarna... non-stop... allt från snabbmatsrestauranger till butiker till fabriker till vårdyrken. Just give me a job already.

Känns inte lite skumt att fjäska för typ McDonald's. Men vad gör man inte när man insett att det faktiskt är roligare att jobba än att göra ingenting alls.

Arbetsförmedlingen på fredag. Måste till Tingvallagymnasiet och be om en kopia på mina betyg, mina orginalbetyg har försvunnit i någon av mina flyttar till/från Uppsala/Herrhagen. Så hittar jag inte mina anställningsbevis. Antar att det bara är att ringa till mina tidigare arbeten.

So long suckers!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0