Nu är det slut på veckan

2009-11-13 @ 14:56:37
...det är dags för fredagsmyyyys!

Billigt och bra sätt att njuta av fredagar till fullo är att dela på en chipspåse, en stor flaska coca cola, några sura remmar och sätta på TV4 ikväll (Idol!). Och det ska också göras. Synd att man inte kan heja på någon såpass mycket att den vinner, för Erik är helt sjukt bra och jag är otroligt imponerad. Förstår inte att sådan talang kan gömma sig i en så liten kropp, förstår inte att han inte gick vidare i Idol för några år sedan när han sökte, och jag tror inte att Erik själv förstår sin talang.

Han kommer att gå långt om han så skulle åka ut redan ikväll!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0