Jag vaknade frälst

2009-11-18 @ 11:43:51
Idag hände det något konstigt med mig. Jag har aldrig tidigare riktigt kunnat identifiera mig till någon musikstil, jag har lyssnat på det mesta, lite rock, en del pop, lite radio, någon indielåt och så vidare. Men idag så kände jag ett sjukt begär efter reggae. Jag satte på och började dundra reggae tidigt imorse, när jag gjorde mig i ordning, och väl nere i stan ville jag bara hemhemhem och lyssna på mer reggae. Helt skumt. Jag tror jag är reggaetjej. Rastaflätor/dreads, sommar, röka vattenpipa plus hög musik nästa?

Åh det är så mig. Jag är så reggae. Jag är frälst!

Är det inte sjukt bra?

Kommentera mera!
Postat av: emem

Mycket bra låt! Du borde bli ihop med min christian, Han är också frälst i Reggae :P

2009-11-18 @ 11:58:32
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0