Dagens i-landsproblem

2009-11-18 @ 07:57:38
Håret är så långt att det inte går att undvika att det letar sin väg in till hårflåsfläkten, och fastnar. Är sjukt trött på att alltid behöva dra loss mitt hår så fort jag ska torka det. Snart har jag väl inget hår kvar!

Nu bär det av till min jobbcoach på Communicare. Siffrorna säger att tre av fyra ska få jobb inom tre månader. Det verkar lovande, men jag vill ha jobb nu nu nu nu. Gärna börja imorgon och jobba måndag till fredan typ 10 till 18 eller något sådant. Det vore rätt gött.

Nej nu måste jag pysa. Får se om min telefon är tillräckligt laddad för att ha musik hela bussresan in till stan, min laddare har nämligen nästintill gett upp. Det blir den tredje på typ... tre månader. Kalla mig laddarslaktaren.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0