Salig Carola

2009-05-08 @ 12:46:49
Så var det helg igen, fredag, och det innebär Saras födelsedagsfest, vilket i sin tur innebär party. Försöker förmå mig att lyfta på rumpan och köra några kvicka moves i mitt rum för att städa upp lite, för det blir förfest så det visslar om det i min lya. Jag, Emem, förhoppningsvis Ida, drinkar, smink, tilltugg. Yummy.

Behöver ner till stan också, ska kika om det finns något snyggt att ha på sig ikväll i någon butik. Vill ha en söt klänning att matcha mina nya skor. Så blir det systemet och en snabbsolning, och säkert en käk/fika. Det är ju Mimo och Emem vi snackar om. Sen blir det färga håret.

Kan någon möjligen smyga sig in i min hjärna, överta min musiksmak samt göra en spellista i Winamp åt mig, för jag har så mycket skräpmusik just nu att det är pinsamt, men jag orkar inte göra något vettigt av det. Eller vad sägs om Roxette, Meatloaf, Ratata, Anastacia, Viba Femba, Disney och en hel del Britney Spears. Jag orkar inte vara mig själv längre. Jag spyr på varannan låt som kommer på via shuffle.

Inte så lite tjusiga 15-åringar på Bergvik.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0