Pinsamheter

2009-05-14 @ 17:10:05
När jag kom hem idag var det dags för ett välbehövligt toalettbreak. Jag checkar så att det finns toapapper och toaläsning tillgängligt, vilket det finns, så jag slår mig ner med en upplaga av "Damrummet - humor när det kniper". Jag bläddrar lite, läser lite halvtorra skämt och historier, när jag har bläddrat fram till ett självtest kallat "Vem är din drömprins?". Jag upptäcker till min förfäran att jag en gång i tiden, för flera år sedan, när denna dassbok var ny, hade gjort detta test och därför också ringat in de svarsalternativ jag tyckte stämde in bäst med mig själv och mina åsikter. Det var relativt tama frågor, men tänk er att den här boken har legat framme för familj, släkt och vänner att läsa i säkert fyra år. Och där står frågan;

"Hur ofta skulle du och din drömprins ha sex?"

Jag hade här valt svarsalternativet "Mycket och ofta, sex är bra för kropp och själ". Jag hoppas innerligt att min pappa/mormor/granne inte läst just detta stycke av boken noggrant...

Bara för att det står Mimo på min gamla studentmössa!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0