Fettisdag

2009-05-05 @ 22:26:14
På Trumpetgatan 18 äter man alltid. Och blir man inte bjuden, köper man med sig eget käk. Jag och min kära Emem började dagen med marängswisch och fortsatte med godis, räkmackor, stuvade makaroner, köttbullar. Nu känner hela jag mig stuvad. Tack för en gôtt slapp dag.

Helgen var trevlig, men jag kunde ha mått bättre. I blame myself, javisst, jag blev lite FÖRfriskad på maskeraden i fredags, men hade tur som var i rätta händer. Lördagen spenderade jag alltså med att må dåligt. Mycket piggare i söndags var jag heller inte, och det blev en ligga-i-sängen-och-softa-dag. Igår ville jag, efter skolan, åka och kolla på hamstrar och coola ödlor man kunde döpa till Börje eller Gösta eller Bodil eller Urkel, men det fick jag visst inte. Det blev ännu en chillkväll. Men jag klagar inte, det finns inget goare än att ligga halvt nerbäddad i en säng, med tilltugg och dricka, sena kvällar.

Vilse i skogen

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0