emem

2009-05-10 @ 23:51:19
Du är min bästa vän. Den vännen man inte kan leva utan, den vännen alla borde ha, den vännen som är så få förunnad. Jag har älskat dig sedan barnsben och kommer alltid, alltid att älska dig otroligt mycket. Jag vill bara att du ska veta hur mycket det betyder för mig att ha dig i mitt liv, hur mycket du betyder för mig, vilken stjärna du är. Att du alltid lyckas lysa upp i mitt mörker är ett mirakel, vilket inte får mig att tvivla på att du faktiskt är en riktig ängel, nedskickad till mig från himlen. Du är bäst, vi är bäst!


Kommentera mera!
Postat av: emem

åh vad jag älskar dig. aldrig lämnar vi varann! <3

2009-05-10 @ 23:53:18
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0