Slash suicide

2009-03-22 @ 15:43:47
Det bästa med att ha en bästa vän som stjäl i princip allt man äger från en, är att när man går hem från denna vän behöver man i alla fall inte frysa röven av sig. Jag kom just hem från Emem, med både röd tjockjacka och 2x stickade tröjor. Jag ska se till att köpa lite vantar som hon kan sno och lämna i sin hall, för kommande bruk, för det var inte precis varmt om händerna. Är säkert minusgrader igen, plus att det har snöat hela förmiddagen. Jag misstänker att jag gjort min ståndpunkt hörd i sakfrågan om nederbörd, det är liksom inte min grej. Jag var nog inte menad att födas i Sverige egentligen, jag skulle typ passa bättre någonstans i Förenade Arabemiraten. Eller Hawaii!

Jag flyr!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0