Pessimisten

2009-03-06 @ 18:10:58
Idag har det varit full rulle hela dagen, med några långtråkiga breaks emellanåt. Har blivit fixad i håret, sminkad, fotad, fart och flängt. Att gå upp 9 är lite väl tidigt för mig. Eller nej, att gå upp 9 är helt ok, men att börja vara hyperaktiv direkt man går upp på morgonen, blir för mycket. Jag älskar mina segtimmar på morgonen innan jag beger mig ut. Har varit smått pessimistisk mot allting hela dagen. Alla har väl sina dagar antar jag.

Nu är det gjort i alla fall, ikväll kanske det blir krogrunda om jag orkar, jag är helt slut, kanske håller på att bli sjuk eller något. Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen med min Sjöqvisten-baguette och nya VeckoRevyn. Luffely!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0