Hej hej

2009-03-31 @ 21:28:35
Och så har jag gjort det igen. Ännu en vecka då jag i princip bara varit hemma i dörren och vänt igen. Hämtat kläder, bytt skor, lämnat av shoppingkassar. Tiden går så sjukt fort samtidigt som det känns som om minuterna bara sniglar sig fram. En minut är en timme, en vecka är en dag. Helt sjuk tidsuppfattning.

Det bästa med att vakna upp på andra ställen än mitt eget place är att man inte vaknar ensam, och att man får frukost på sängen. Ost och skink-toasts med kall Oboy är grejer det. Och en blåbärsmuffins. Kanske skulle anställa en husa.

Muffins är (var) en hamster. Alla borde ha en hamster.

Emem bjuder laget runt på vargtårta


You make me feel
so beautiful


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0