God morgon

2009-03-04 @ 09:30:25
Idag blir det nog en del Red Bull och kaffe... synd bara att jag inte direkt gillar något av det nämda. Jag vaknade otroligt sent igår och bestämde mig att en gång för alla få bukt med min dygnsrytm (som så många gånger förr). Det betyder alltså att jag dygnar. Det hade dock varit lite lättare om vädret var tilltalande, vilket det såklart inte är. Önska mig lycka till.

Det blir en runda på stan idag i vilket fall, är grymt sugen, men misstänker att jag kommer att vara rätt trött när det väl gäller. Emem ska städa hos sin lilla mormor idag dagtid, så vi ska möta upp vid 16. Om jag är vaken. Då blir det kläder kan jag lova. Funderar på att kika på något att ha på lördag, jag köpte en svart klänning för någon vecka sedan som jag inte använt än som kanske kan funka, men hittar jag något idag så hittar jag något. Ska även passa på att äta på stan, för här hemma törs jag inte röra i något.

Säger man ens "för att få bukt"? Jag har snappat upp det någonstans ifrån, men är för trött för att förstå om det är ett uttryck på riktigt eller bara i mitt huvud.

En helt vanlig dag på stan?




And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0