Genmanipulering och stalkers

2009-03-07 @ 14:15:26
Jag hatar mitt synfel över allt annat. Men det kan vara ruskigt kul ibland också, som idag, när jag satt på bussen helt själv, och började asgarva åt den lilla notisen på bussen, "Extra bromskontroll genomförd". För jag tyckte att det stod "Extra genmanipuleringskontroll genomförd". Antigen har jag aldeles för vild fantasi, eller så måste jag fixa glasögon på stört. Men kul är det faktiskt. Precis som min hörsel, det låter som om folk säger "delfiner" hela tiden, och jag bara garvar och garvar.

Jag har några stalkers i bagaget också. Så fort jag går av den genmanipulerade bussen så skriker någon för full hals "HEEEEEEEEEEEEEJ MIIIIIIIMOOOOOOOOOOOOOO!!!" och jag bara gapar. Tittar mig runt, undrar och finner Emem gömd på en skogsväg. Är det här beteendet normalt?

Snart kommer stalkern hit för den klassiska "vi som gillar smink i drinken på lördagskvällar"-ritualen, där vi ska häva alkohol som om det inte fanns någon morgondag, samt göra oss i ordning. Anledning nog att älska lördagar!

PS. Brämhults morotsjuice smakar pungkaka när den är varm!

Jag gillar min stalker, trots allt

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0