En bra deal är en bra deal

2009-03-26 @ 20:42:35
Idag gick jag lös på ÖB, och då menar jag det verkligen också. Jag lämnade Edsvalla med den största kassen skådad, fylld till bredden med 75% godis och 25% skräp. Jag fyndade rejält ska jag tala om för er. Eller vad sägs om Softlan Apple Blossom sköljmedel för 12kr flaksan, en jätteburk Pringles för en tia, en ask chokladfingerkakor för 10kr... det är när man är på sådana ställen man kan råka bli lite mentalt störd. Allt jag ser är prislappar. BILLIGT! KÖP MEEEER!

Jag har också min kära chaufför och bärare att tacka för att jag överhuvudtaget kom in i (och ut ur!) butiken. Puss! <3


Mina nya vänner


Kommentera mera!
Postat av: Anonym

haha du är som jag och min pappa (fast i detta fall: tommuno) när vi övningskörde, vi körde jämt till ÖB, din lilla tönt!

2009-03-26 @ 20:44:58
Postat av: Axel

Akta så att du inte blir tjock av allt godis

2009-03-26 @ 22:50:23

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0