Gotland!

2009-06-24 @ 23:49:53
Nu är det spikat, på måndag bär det av till Gotland, underbart mysiga Visby, vackra Fårö, samt Kolmården på väg ner genom Sverige. Hyrbil får det bli, det vore inte så kul om Tommys stackars bil skulle klappa ihop på någon landsväg någonstans. 4-5 nätter allt som allt, kommer bli hur mysigt som helst. Längtar redan efter Visbys rosbeklädda gränder, mest soltimmar i Sverige på någon söt uteservering, bada, sola, titta på medeltida- och vikingalämningar, shoppa... Mmm!

Det blev iallafall grillning i förrgår. Lite misslyckad sådan, våra engångsgrillar ville inte få någon fart, trots att vi letade upp pappas väldigt väldigt gamla tändvätska. Det slutade med att köttet hamnade i stekpannan, men det var lika underbart gott för det. En ljummen sommarnatt i trädgården med massa käk och gott sällskap kan inte gå fel. Efter maten ägde jag och Malin killarna på boule. Typ.

Vi kallar mig lejonhanen. Jag har man.

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Vad roligt för er "!!!!

2009-06-25 @ 08:03:27
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0