Allt är i sin ordning

2009-06-18 @ 14:48:35
Här ska midsommarshoppas. Fast jag inte är något fan av högtiden, så borde man iallafall ha nya fräscha kläder. skulle vilja ha något stor-, men gles-blommigt. I vitt. Hah. Om jag inte hittar något på stan nu, får det bli en annan klänning jag aldrig använt än. Dock minns jag inte hur den klänningen ser ut, jag minns att jag ville ha den på Saras födelsedagsfest, men att det var lite för kallt för den, och att den var skitsnygg. Man vet at man har för mycket kläder när man glömmer bort hur ens nya plagg ser ut.

Nu blir det stan för hela slanten, hörs sen!

I still believe in your eyes
There is no choice
I belong to your life
Because i, i live to love you some day
You'll be my baby
And we'll fly away


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0