Underbar känsla

2009-07-21 @ 13:57:02
Sitter här med en sån underbar känsla i kroppen, svårt att beskriva. Tog en sovmorgon idag, är nyduschad, har en god snus inne, ska precisw göra mig iordning för att åka ner till stan och byta ett par för stora byxor, köpa födelsedagspresent åt min bror som har 30-årsfest på fredag. Så lovade jag plutten att jag skulle köpa med en ny raktrimmer till hans superkalufs till skägg, haha. Stackar'n har gått utan trimmer ett par veckor, skägget står typ rakt ut! Så bär det av till arbetsförmedlingen, som suger på att förmedla jobb. Hoppas att jag blir såld, som Emem, när AMS inte ville ha henne längre. Dem sålde henne för 50 000 till KGF (alternativ stavning KGB, KFG, KBG, jag minns inte vad hon sa, haha!).

Drömde knasdrömmar inatt, som vanligt. Det brukar förstöra mitt morgonhumör totalt, men idag är jag inte arg eller stressad eller ledsen eller upprörd. Jag har ett lugn i mig. En sån underbar känsla, jag längtar tills plutten kommer och hämtar mig på stan sen.

Önskar att jag hade en scanner, tog världens gulligaste kyss-bild i Balder som vi köpte, våra näsor är mosade, det ser ut som om jag stryper Tommy, Erik har världens Eddie Murphy frilla och Malin ser allmänt lycklig ut. Ge mig en scanner!

Tommy, jag älskar dig!


Everywhere I'm looking now 
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo

Pray it won't fade away

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0