Snusmonstret

2009-07-29 @ 00:26:18
Nyss hemkommen från nya Harry Potter och halvblodsprinsen, var inte direkt en film jag skulle hissa upp i skyarna, men den var helt ok. Den kändes mest som ett steg närmre sista filmen och the final battle, än en riktig film-film. Den hade sina höjdpunkter, sitt drama, sina goa effekter och allt som hör till, men den var samtidigt ganska lam. Inte mycket hände egentligen på dem dryga två och en halv timme filmen höll på, man satt mest och funderade på när filmen skulle sätta igång. Blev dock överraskad vid ett par tillfällen, positivt eller negativt tänker jag inte skvallra om, ni får titta själva! ^^

Snusade sönder mig på bion, som vanligt. Så fort jag tittar på film blir jag som det återuppstådda snusmonstret. In med en, ut med den, in med en ny, ut med den också. Dessvärre hade jag glömt min snusdosa, så jag blev inte bara ms Snusmonster, jag blev också ms Snustjuv. Förlåt!

Jag är så sugen på att köpa en kamera som gör sig rättvisa och inte pixlar sig så sjukt mycket, så att jag blir mer motiverad att ta kort på... det mesta. Nya kläder, roliga saker, you name it. Jag kan ju i och för sig stjäla pappas digitalkamera när jag verkligen behöver en (Gotland etc.), men han blir så enormt argsint om jag glömmer lägga tillbaks den när han själv ska använda den. Och jag är glömsk som få, så risken att jag faktiskt glömmer är hög.

Upptäckte just att min dagcreme, Vichy Aqualia Thermal Légére i princip är slut. Om någon skulle säga till mig, "du ska resa bort i en vecka och du får endast ta med dig en pryl förutom kläder, vilken skulle det bli?" så skulle jag utan tvivel ta med min ansiktscreme, för jag blir torr och fnasig och narig och flagnar så fort jag fått vatten i ansiktet, om jag inte har den till hands.

Nej, nu blir det sängen, kanske lite Gossip Girl. Det märks.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0