Shoppingtur avslutad

2009-07-10 @ 20:03:42
Fick så'n himla shoppingabstinens igårkväll, så jag kände att det var dags att ta tag i situationen. Nu har jag precis kommit hem med ett vitt linne, en orange (surprise surprise!) klänning, en hög underkläder, ett par örhängen och några armband. Nu är jag väl förberedd på helgens bravader, jag snokade till och med upp mina svarta skyhöga mockapumps som typ använts två gånger. Köpte skoilägg till dem så att jag (förhoppningsvis) inte snubblar fram i dem, de är ju trots allt storlek 36 och jag har typ... 35.

Gotlanduppdatering kommer nästa gång jag bloggar, jag orkar inte riktigt pilla med att ladda upp alla bilder till bloggen, vi tog en hel del trots att vi glömde kameran så fort vi tittade på något "sevärdigt".

Lite för glad på ett väg... får!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Hihi nu är det du som inte uppdaterar ;P

2009-07-14 @ 14:09:00
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0