Mums!

2009-07-31 @ 16:20:47
Sitter här med min favoritbaguette all times, en Veckans 2 med smör från Sjöqvistens. Har just bättrat på min fejkbränna i solariet, vad gör man inte när hela juli har regnat bort.

På väg in i duschen, ikväll blir det middag med goda vänner på någon mysig restaurang, vart vet vi inte än. Först hade vi tänkt hamnen eftersom att hamnfestivalen pågår, men orka sitta där och frysa varenda blottad kroppsdel i bitar? Nä, vi får som sagt se vart det bär av, kanske blir det hamnen ändå, men inomhus, typ Ankdammen (eller vad det nu heter). Jag är fortfarande obotligt sugen på kräftor.

Dags att pimpa mig, det behövs, har inte fixat håret eller sminkat mig på flera flera dagar, har nästan glömt bort hur mitt bättre jag ser ut, haha.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0