Mormödrar...

2009-07-29 @ 23:38:57
Jag trodde att jag åkte hem till villan för att få smaskig mormormat. Det visade sig att mormor redan lagat och ätit smaskig mormormat med min bror, så jag fick stoppa in en icke mormorgjord fryspizza i ugnen och nöja mig. Efter min icke mormorgjorda fryspizza fick jag ge vika för mormorskrafterna, som sade åt mig att börja städa mitt rum. Man lyder mormödrar, speciellt mormor, så är det bara. Så jag börjar bära ner sopor, disk, bädda sängen, ta ut kartonger och förpackingar... varför ger man efter, varför lägger man sig, varför är man så fruktansvärt svag när det kommer till grandmapowers? Jag kan inte ens nästan säga ifrån till min mormor, jag hade säkerligen till och med hoppat ut för ett stup om hon bad mig.

Kudden fick jag iallafall med mig, ska bli så mysigt att få sova på min egen kudde för en gångs skull. Som ajg har längtat!

Imorgon blir det en snabbis på stan, fixa naglarna, kanske käka min episka räksmörgås som bara har längtat efter min magsäck i all evighet. Små, rosa, salta, färdigskalade räkor som blir tuggade försiktigt men bestämt och sedan glider ner som smör genom min strupe, ner mot min nöjda mage. Skaldjur är något av det godaste som finns. Jag vill ha kräftor... I want it all!

Förra årets kräftranson, jag åt hälften!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Hehe mormor power är inte att leka med haha ;) Mums kräftor !!!

2009-07-30 @ 00:19:03
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0