Lunch

2009-07-28 @ 15:01:36
Hemma efter läkarbesöket igen, idag var det rätt dag, haha. Tog mig en promenad efteråt och bara luktade på den svenska sommaren, tils jag kom upp till Kronoparken, här luktade det sopor och spya. Mysigt.

Köpte med mig lunch, ost och skinkpaj med stavade morötter och paprikadipp, ska bli party. Sen tänkte jag ta tag i mig själv och städa lite, för det kan behövas. Jag brer ut mig lite väl mycket ibland.

Sen blir det att fila på CV och personligt brev, tänkte söka lite tjänster som elevassistent, borde passa mig bra eftersom att jag älskar att ta hand om folk, få dem att må bra och känna sig bekväma, plus att jag har arbetat som personlig assistent i ett år tidigare.

Efter detta blir det bio, nya Harry Potter, som min kära Emem rekommenderade. Det ska tydligen vara mycket hångel i den, haha, har svårt att föreställa mig en Harry Potter-film med hångel i. Men den är säkert jättebra, jag litar på Emems omdöme.

Nu ska jag skita med öppen dörr, bara för att jag kan. Tjipp sålänge!


Kommentera mera!
Postat av: Malin

Va filmen bra ??? ;) puss på mimos nos !

2009-07-28 @ 20:53:16
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0