Huhu

2009-07-29 @ 15:04:09
Sitter, här, med morötter i ena handen och min mobil i den andra. Mormor har ringt, vilket betyder att hon är hemma i villan och vill att jag ska komma dit. Enda nackdelen är dock att jag inte är säker på om jag törs åka hem, för antagligen har hon varit inne i mitt rum som ser ut som en krigszon från första världskriget. Jag har till och med vinglas i sängen och köttfärs i en skål i min datastol... så jag kommer nog få mig ett litet skäll om jag åker hem. Och hem måste jag, jag ska kolla efter min Arbetsförmedling-kallelse, hämta en ny ppiller-karta samt sno med mig min kudde. Men detta kommer jag alltså inte kunna göra in peace.

Hon sa förresten att hon skulle bo hemma hos oss ett par dagar, då är frågan, i vilken säng? Mitt rum är för stökigt för hennes smak, pappas säng är flyttad till sommarstuga nummer tre över sommaren, ska hon sova på soffan kanske? Hmm... det lättaste är väl att fråga, men då måste jag hem. Dilemma.

Jaja, nu ska jag göra klart mitt CV som jag inte fick tid med igår, och söka de där jobben jag faktiskt är kvalificerad för. Sen vill jag ha beröm av någon, frågan är vem. Feel free to give me beröm! Hah.

Bioreklamen för Bröllopsfotografen innehöll den här låten, som är så grymt go, som är med i Smala Sussie från början. Kunde inte låta bli att snoka upp den på YouTube.


Kommentera mera!
Postat av: Malin

Hehe tackar ;) Men jag trivs bäst i blont men jag gillade att vara brunhårig också ;)

2009-07-29 @ 23:12:49
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0