Känner du motivationen!?

2009-01-21 @ 10:24:28
Åh jösses så motiverad jag är. Somnade som en liten valt runt 19 igår kväll och vaknade åtta imorse, en helt perfekt tid att gå upp för att göra nyttig frukost. Smörgåsar med grovt bröd, ost, skinka, gurka, paprika, oj oj oj vad nyttigt och gott. Stooooor mugg varm oboy. En apelsin.

Har redan idag hunnit bära ner disk, plocka ur diskmaskinen, ställa in i diskmaskinen, tvätta underkläder, ladda ner nya WoW-patchen, ladda ner fyra avsnitt Gossip Girl samt läsa lite nyheter. Och det är fortfarande morgon! (Eller ja, förmiddag för äldre och mer språkmedvetna människor).

Så, vad väntas av dagen? Lite mer tvätt, sortera prylar, sortera tidningar, gå iväg med papper + kartonger, byta lakan, tvätta kuddöverdrag... och när jag är klar är det inte ens kväll, är inte morgnar fantastiska?

PS. TACK Emem för att du är så lättmutad, man får sig en rejäl städning inklusive dammsugning och moppning, bara man mutar henne med en gratis utekväll ;-) Jag älskar dig vännen, tack för att du lät mig vakna upp till ett nästan helt skinande rum <3

Kommentera mera!
Postat av: emem

Ja men duvet mimo. Det är de jag är till för. Att vara lättmutad alltså :)



Det är en sann vän det!

haha

2009-01-21 @ 23:46:04
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0