En rolig överraskning i en tråkig matbutik

2009-01-22 @ 22:30:07
Jag tog mig en promenad till Emem tidigare idag, jag var så hemskt cola-sugen, så jag tvingade henne att följa med mig till Konsum. Jag ville köpa Cola, snus och mat. Jag var hungrig. På konsum fnittrade vi som barn åt roliga minnen när vi såg kronoparksfolket i egen person.

Sen fick jag för mig att jag ville köpa flädersaft. Vi tog nog tio varv runt den halva av butiken där vi trodde att saften var. Den var inte där. Istället hade människorna flyttat safthyllan till skönhetsvårdsavdelningen, och eftersom att den avdelningen totalt ointresserar äckliga mig och äckliga Emem hittade vi inte saften. Liksom.

MEN! Där sken saften med sin närvaro. "Fläder, fläder, vart är nu fläder?". Medans vi letade hittade vi en väldigt rolig pryl. Ja, safthyllan kan också innehålla roligheter. Bilden säger allt.



Blir inte du också lite sugen på svett, smutsiga handdukar och den där lukten som finns i inomhushallar? Vilket påhitt! Vilken talang! Det här gjorde iallafall mig osugen på saft...

Kommentera mera!
Postat av: Wadman

Haha fan vad kul, sportsmak :D

2009-02-16 @ 15:22:27
URL: http://niklasbjornwadman.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0