Blö

2009-01-19 @ 20:51:52
Trött på att sova hela dagarna och vakna på eftermiddagen av att någon påminner mig om allt jag borde gjort samma dag. Jag ska bli hurtig och gå upp och träna på morgonen, efter (eller före?) en stadig frukost. Sen ska jag tillbringa min dag i strålkastarljuset och göra massa oväntade och bra saker. Typ köpa fadderbarn och sånt.

Men någonstans måste jag börja. Och det gör jag idag. För idag ska jag dygna, nu ska jag vara vaken tills imorgon kväll, då jag kommer att somna som ett barn på kvällen och vakna utvilad vid typ... 5 på morgonen. Men allvarligt, det finns inget bättre än att gå up astidigt och fånga dagen, äta dunderfrukost, göra sig i ordning i snigeltakt och se solen gå upp mellan persiennerna. Kanske får man till och med tid till att städa rummet.

Håll tummarna för mig, nu börjar mina 24 timmars vaka.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0