Vittvittvitt

2009-02-28 @ 22:05:16
Har en läskig tendens att alltid bära vitt på överkroppen. Har gjort det i några år vid det här laget. Är lite tröt på mig själv vid det här laget, men det är svårt att inte klä sig i vitt när ens favoritplagg har just den färgen. Varje gång jag går in i en butik (och det är inte sällan), så dras min blick åt allt som är vitt och kortärmat, vilket resulterar i att väl framme vid kassan hänger 3-4 vita prylar över min arm.

Hur ska man bryta denna onda cirkel? Jag har försökt att titta på saker i andra fäger och när jag väl gillar något så är det antingen persikorosa eller ljusgult. Möjligen turkos. Jag har en hel hylla (!) i min garderob med bara vita linnen/tshirts/tröjklänningar, och på varenda bild tagen på mig bär jag vitt. Typ. Hjälp!

Filmen var helt ok. Otrolig skådespelarinsats från Noomi Rapace som Lisbeth Salander. Tror ändå att man måste läsa boken för att kunna greppa filmen på riktigt, det är så många detaljer och relationer som inte hinner speglar i en 2,5 timmes rulle.



Vittvittvitt

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0