Succé för nya Newz

2009-02-27 @ 19:27:49
Vi har visst gjort ett bra jobb med nya Newz, Peter ringde och berättade att folk hört av sig och är jättepositiva. Skönt det känns att man fått vara med och lyfta en gammal tidning, som uttjänade sina upplagor som toapapper, till något bra och roligt.

Läs nya Newz och spana in hur snygg jag är uppkrupen i en kontorsstol, med Wii-kontroll i händerna och GEEK i blicken. Läs också gärna det jag skrivit, haha.

Nu ska jag kanske klä på mig och göra något vettigt av min kväll. Det låter faktiskt lockande, men är ganska seg av mig. Vet aldrig i vilken ände jag ska börja när det kommer till att sparka mig själv i röven. Ska nog låta någon annan sköta sparken i fortsättningen.

Nya numret av Newz, bild snodd från Pixationbloggen, http://blogg.vf.se/pixation/

Kommentera mera!
Postat av: A.

Läste dina recensioner i Newz. Bra skit, men försök och få med "mer" om spelen dvs. karaktärer, om det är några nyheter för just det spelet om de är en uppföljare etc..



Exempelvis i Streetfighter är ju mer eller mindre en ny-release av klassikern i HD-format. Och de är flera karaktärer i spelet som bara "nämnts vid namn" i tidigare versioner, som nu är spelbara karaktärer. De är just därför spelet fått så bra kritik runtom i världen, att de behållt 2-d feeling med HD-utformning.



Vet att det var dina första recensioner, och tro mig, du skriver väldigt bra (precis som din käre vän)Men försök att lägga fram mer "nerd-facts" eller mer ingående vad just DET spelet har att erbjuda. Kan lätt bli att det är mer åt krönika hållet annars(Du beskriver alltså känslan av att spela, istället för en objektiv vinkel som visar innehållet i spelet etc).



Styr någon form av betygsättning också ;P

Typ "3 av 5 Mimolinos" eller nått..haha.



Bra jobbat annars,



Kram



/Tjatkärringen A.

2009-03-02 @ 10:39:23
Postat av: Mimo

Tack för positiv feedback :-) Ska ta med i bakfickan mig till dess jag skriver kommande recensioner. Hade i mina färdiga versioner jag mailade till redaktionen också satt betyg, men dem missade antagligen det.



Läs gärna det andra jag skrivit också, prylsidan, Branäsartikeln samt lite mer ^^

2009-03-02 @ 17:50:27
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0