Nej, jag vill ha min korv kokt för fan

2009-02-28 @ 06:46:53
Vad är det med mackar och korv? Är lite sur på att jag alltid måste köpa grillad korv om jag är dynghungrig, eftersom att dem vägrar koka korv... varför ens ha kokt korv på menyn om det ALDRIG finns? "Vill du ha så har vi grillad med bröd eller french hot dog (aka kondomhylsemenyn). Ville jag ha det så hade jag beställt det. Tack.

Och vad är det för fel på mitt hår?! Har alltid alltid alltid haft spikrakt hår vad jag än gjort, såväl när det är blött som torrt. På senare dagar har jag fått för mig att alltid locka det för att det är så långt och slitet och blir lite snyggare i längderna då. Idag tänkte jag "Äschdå, kan ha rakt hår idag, orkar inte fixa något". Så tvättade jag håret med samma gamla vanliga produkter, Goldwell Kerasilk serien, sen torkade jag håret som vanligt, hade i samma produkter, använde samma spray som vanligt. Nu är det lockigt? Om det är för att retas med mig eller om mitt hår helt enkelt fått fnatt, kan jag inte svara på. Idéer?

Världens sämsta bild, men såhär ser det ut när jag VILL att det ska vara lockigt

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0