NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

2009-02-11 @ 20:00:29
Kan det sluta snöa snart? Jag är sjukt trött på snö och slask och halka och vitt och kyla och skottning och plogar och "nej, jag kan inte gå i högklackade skor idag för det är mer snö här än på nordpolen". Jag gråter snart. Jag vill att allt ska smälta bort över en natt. Så vill jag vakna till värme, kvittrande fåglar, solsken och knoppande björkar. Nu får det vara nog!

Ska starta en namninsamling "Vi som har fått nog av snö!"och lämna till moder jord... eller väderguden... eller något.

Emem är borta. Hon var här när jag åkte. När jag kom hem satt ingen Emem i min säng. Emem, kan du inte utbilda dig till prydnad och alltid sitta i mitt rum?

Och förlåt för att jag glömde bort min blogg ett tag.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0