När man var liten...

2009-02-26 @ 19:32:46
När jag var liten brukade jag på vinter/vårskiftet klä mig i gummistövlar och gå utanför huset på gatan för att hoppa, sparka och forsla bort snön när jag tyckte att det var dags för den att smälta. Detta gav dessutom goda resultat. Det blev vår tidigare utanför vårt hus än för dem andra husen på Majas Väg i Karlstad.

Tanken slog mig just, att tänk om man fortfarande hade gjort det här, och dessutom hade fått backup från alla människor i hela sverige, hade våren kommit typ... NU då? Jag skulle vilja testa, men hur övertygar man nio miljoner människor att klä på sig ytterkläder och gå utanför sin bostad för att börja hoppa bort snön?

Nu blir det smörgåstårta, för jag är tjock.

Kommentera mera!
Postat av: malinmikaela

Vad fin blogg du har :) Hur har din dag varit?



Kraam

2009-02-27 @ 11:45:27
URL: http://malinmikaela.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0