Försten att kommentera får...

2009-02-24 @ 15:56:07
Men hallå! Ni är snormånga som läser, men ingen som kommenterar. Ska testa om ni är mutbara. Försten att lämna en vettig kommentar får en påse Ahlgréns Bilar. Jag avgör själv vad som är vettigt, muahaha.

Klar med jobbet nu, spelat, skrivet, inskickat för att gå till tryck. Är helt euforisk. Glöm inte att läsa nästa News nu, för där är jag, proffskommentatorn, med mina alldeles egna recensioner. Jag är till och med rolig. Det trodde ni inte va? Glömmer du att läsa News kan du glömma Ahlgréns Bilar förresten.

Jag är så snussugen. Ska nog springa iväg och köpa snus snart, men har ingen lust. Har fått urinvägsinfektion igen så känner mig aningen krasslig *knaprar på pencillinpiller*

Kommentera mera!
Postat av: Axel

Gief.

2009-02-24 @ 17:50:40

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0