Äta, jobba, sova, dö

2009-02-17 @ 17:01:41
När jag inte jobbar äter jag. När jag inte äter sover jag. När jag inte gör något av det, så dör jag nog. Funderar på om det finns någon bättre diet för min livsstil än kiwis och fläderblomssaft? Givetvis klämmer jag också in en Kinder Bueno någonstans, för sist jag fick besök från Norge så fick jag även massa massa massa Kinder Bueno och Litago till mitt förfogande! Är det inte bra med lite inflytande så säg.

Jag ska nu ta ett break i jobbandet och ta mig ner till stan för att köpa godis och hyra film med min evige följeslagare Emem. Jag tänkte att jag skulle vara lite laglig och inte tanka för mycket skit när Pirate Bay är i sådant blåsväder. Vad finns det för bra hyrfilmer som man ännu inte sett?

Idén skrotad. Blir bio. Har du några biotips? Dem jag är sugen på har inte haft premiär än, suck suck. Och jag kommer att bli sen till Emem på stan för att min bror har ockuperat duschen, och han brukar duscha sisådär 30-45 minuter, har man riktigt bråttom så duschar han ännu längre, för att omedvetet djävlas med mig.



Fördelen med min hamsterkind är att jag antagligen, om jag testar, kan fungera som en mänsklig hamster. När jag är hungrig plockar jag fram den redan tuggade maten och sväljer. Borde jag testa?

Kommentera mera!
Postat av: Peter

jag tycker du är söt med hamsterkind :)

2009-02-28 @ 19:03:53
URL: http://vf.se/pixation
Postat av: Mimo

Jamen, visst är jag? :-D

2009-02-28 @ 21:58:05
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0