Är det såhär man bör spendera sin torsdagskväll?

2009-02-12 @ 20:48:58
HAHAHAHA kom just på mig själv nyss, när jag satt och lekte på YouTube, att jag tittade på rätt skumma grejer...



Fick ett otroligt roligt telefonsamtal från Helén tidigare idag som gjorde mig mycket glad och upprymd. Tänker inte skvallra än vad det handlade om, men ska iväg på ett möte klockan 13:00 imorgon där vi ska diskutera saken lite mer ingående. Ser fram emot det. Mycket! Titta förbi bloggen imorgon igen så kanske jag skvallrar om vad det handlar om. Om du har tur.

Tog en promenix förut. Jag har blivit så jäkla hurtig. Är ute och lufsar i snön varje dag numera, och idag var det extra skönt för att solen lyste. Solen har verkligen varit ett sällsynt inslag den här vintern. Konstigt att människor går och blir deprimerade när allt bara är grått hela tiden. Usch, mår illa när jag tänker på det svenska vädret.

Och jag har damp. För jag vet inte längre vad jag ska göra den där timmen/timmarna innan jag lyckas somna när jag lagt mig i sängen på kvällen. Har världens sömnproblem, ligger och tänker i evigheter om jag inte underhåller mig själv. Har läst Stieg Larssons serie böcker dem senaste månaderna för att få denna tid att gå, men nu har jag läst klart sista boken. Och affärerna vägrar införskaffa nya fräscha tidningar jag kan läsa i böckernas ställe, allt för att jävlas med mig.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0