Hej och hå

2009-12-11 @ 12:41:06
Idag har jag hunnit söka tre arbeten, köpa tre julklappar, köpa akvarellfärg till mig själv... nu är jag trött som en åsna. Jag har också hunnit bli pålurad en flaska årgångsolivolja som tydligen tillverkas endast 10 dagar om året. Gissa om det var en dyr olja? Det är helt grymt svårt att säga nej när försäljaren är en gammal mormortant med jättesnälla ögon och julbrosch i tröjan. Funderar på vem som ska bli den lyckliga att få denna utsökta flaska i julklapp. Den kommer med en söt påse...

Hur vanligt är det förresten att man gömmer två påsar strössel hemma hos sin pojkvän? Ja, det hade jag gjort i alla fall, och det kom ju väl till pass idag när Tommy fyller 23 och jag ska göra en tårta. Silverkulor och polkaströssel = mums.

Jag är nog världens sämsta människa på att höra av mig till folk. Så nu tänkte jag be om ursäkt, och skänka lite kärlek till folk jag borde ge lite kärlek. Det är allt för sällan man faktiskt talar om för folk att dem betyder mycket, så nu jävlar ska ni få höra det;

Malin, Elena, Sofie, Mickemus, Jonas, Ida, Sofia, jag älskar er och jag saknar er och jag tänker på er. Förlåt att jag är sämst i världen på att höra av mig. Och förlåt igen. Nu ska jag sitta och skämmas och hoppas att jag i alla fall kunde ge er ett litet leende såhär i vintermörker och julstök. Jag finns ALLTID här om det är något, kom ihåg det.

Grattis på födelsedagen älskling!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0