Ett litet förvaringstips

2009-12-30 @ 18:25:39
Tänkte tipsa om något så udda som Hemköps lösgodis. Inte just godiset, utan burkarna du köper godiset i. Japp, du läste rätt, burkarna. Istället för att plocka godiset i påsar har dem nu helt sjukt söta rosa eller blåa burkar med plastlock. Perfekt för bion! Och när godiset är slut, är burkarna nästan som gjorda för att förvara småsaker i, typ hårsnoddar, hårnålar, nagellack eller varför inte samla dina småmynt i en av burkarna?

Hur billigt som helst, sjukt gulligt och ganska praktiskt. Själv tänkte jag ha sminkpennor och sminkpenslar i min rosa, i min blå tror jag nog att det blir håraccessoarer. Så fort tillfälle ges köper jag en till att ha större smycken (plastarmband etc) i.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0