Zzz

2009-08-27 @ 18:13:42
Tänkte att jag skulle masa mig upp idag, gå på stan en sväng, kika in lite partykläder så jag har något att ha på mig i helgen.. men när jag vaknade, faktiskt i ganska lagom tid, hade jag så fruktansvärt ont i magen att jag fick skippa det. Gick in till Tommys mamma och micrade mig en ost och skinkpaj och tog mig en cola istället. Sedan dess har jag suttit här. Arbetarmannen ligger och sussar i sin säng, med kläder och keps på. Funderar på hur länge jag ska låta honom sova. En timme till kanske.

I helgen blir det kräftskiva, min första för i år, jag är så sjukt sugen. Synd bara att det ska vara så pilligt, jag vill bara vräka i mig, men det kanske är det som är tjusningen, att man får kämpa för maten och att den därför blir godare? Jag ser i vilket fall som helst fram emot det, jag är inte hundra på att jag åt kräftor förra året över huvud taget, men jag tror att jag gjorde det. Har några bilder på datorn på kräftor och ambitiösa kräftätare, orkar dock inte kolla datumet på dem.

Nej, nu blir det lite WoW tror jag, har inte mycket annat för mig när snosen sover. Kanske borde lägga mig bredvid honom och bara slockna. Det är lockande.


Kommentera mera!
Postat av: Malin

I helgen skall vi frossa hihi, jag är lika sugen!! ;)

2009-08-27 @ 20:38:39
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0