!

2009-08-24 @ 21:33:51
Har inte bloggat på ett tag, förlåt, har haft annat i görningen, har bland annat varit kattvakt åt två underbara katter (Scilla och Tingeling, Malin och Eriks älsklingar) i en vecka. Har haft det supermysigt i deras lägenhet med Tommy, så gött att vara helt ensamma i en egen lägenhet, eget kök ( = laga massa smarrig mat till mig och älsklingen), BADKAR som jag kan lova att vi tog oss ett par dopp i. Tingeling har varit underbar och väckt mig i tid (senast 10) varenda dag, har varit glad som firren att jag faktiskt har kommit upp i tid.

Nu sitter jag här och är trött. Jag tog mig en liten solning förut, och brände ansiktet konstigt nog. Jag har ALDRIG bränt mig. Aj. Så nu blir det sängen skulle jag tro, yummy. Ska bara vika ihop mina nya kläder som jag hittade på stan idag, så söta saker så.

Natti!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0