Choklad

2009-08-26 @ 15:42:50
Låg vaken inatt, med en chokladkaka i ena handen och min snusdosa i andra handen, och tittade på Experimental. Inte för att jag väldigt gärna ville eller för att det var ett bra program, utan för att jag låg vaken och plågades och vred mig i mina jävla menssmärtor. Det spelar liksom ingen som helst roll att jag äter ppiller som är dyra som saffran, för ingenting hjälper mot värken. Argh.

Jag hade i alla fall min choklad, och samtidigt som jag mumsade började Experimental sända ett litet klipp om just choklad, och varför kvinnor "attraheras" av choklad. Visserligen visste jag redan vad dem sa, om att chokladen påverkar kvinnors hjärnor som ett afrodisiakum och därför utsöndrar må-bra hormoner som kärlek och lust, men det var lustigt att det kom på TV just när jag frossade som värst. Chokladen, menskvinnans bästa vän.

Glömt att skriva, att nu är jag ljus i huvudet. Två turer hos världens bästa frisör, och jag har fått mig ett mellanblont, solblekt hår. Trodde mitt hår skulle ta all världens stryk av alla kemikalier, satt på helspänn när vi sköljde ur och väntade på att frisören skulle påpeka alla lösa hårstrån. Då plötsligt säger hon "brukar du tappa mycket hår?". Där kom det, tänkte jag. Jag svarar "nja, jag vet inte riktigt hur mycket andra tappar så jag kan inte svara på det", och hon svarar "okej, för du har tappat typ två hårstrån sedan vi började". Och hur underbart kändes inte det, mitt hår tål allt, haha. Tjockare känns det, tjockare ser det ut, och oh så fräscht. Har dock inga bilder än, men lägger upp en så fort jag/någon annan orkar ta en.

Nu blir det Bergvik med min underbara, sen blir det käk, sen blir det nog en lugn kväll, kanske ska införa något som heter onsdagsmys. Igår införde jag tisdagsmys. Mys är bra!

Bara för att jag hade lust med den här låten

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0