Åh ja

2009-08-01 @ 15:21:32
Tack för en trevlig kväll igår mina sköna!

Dock åt jag lite väl mycket cremé fraishe på min nachotallrik och det fick jag sona för när det skulle sovas, har haft så ont i magen. Fem minuters sömn och dröm om hur ont i magen jag har, fem minuters vakenhet och medvetenhet om mitt magont, fem minuters sömn och dröm...

Ikväll bär det nog ut igen, ska inviga min nya guldklänning, woop.

Innan maten kommit in, vi var hungriga som ärtor!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

usch då, att du fick så ont i magen för creme frechen, är du laktos känslig eller? :S föresten, tack för en bra kväll förövrigt :)

2009-08-01 @ 15:58:22
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0