Vår i stan

2009-04-24 @ 18:49:50
När jag står och väntar på bussen, stannar plötsligt en kommunalarbetare i Karlstad Kommun-bil till brevid mig och säger;
- Det är så härligt att se att folk klär sig för våren. Det är söta tjejer som du som motiverar oss att fortsätta arbeta.
Jag blev paff, där stod jag tydligen och spred glädje i vårsolen.

Det var helt sjukt mycket folk nere i stan idag. Löningshelg + marknad + vackert väder. Varenda Karlstadbo verkar leta sig ut vid sådana tillfällen. Kul att se en stad i liv. Själv kom jag hem med ett par jättesöta skor från Scorett (storlek 35 <3 ) , som inte har 5088973 centimetersklack som alla andra skor jag köper, så jag kan antagligen gå i dem i sommar, plus ett rosettskärp från MQ.

Häromdagen var jag så sjukt sugen på Subwaykakor. Jag hade till och med drömt om deras kakor den natten. När jag väl tagit mig till Subway hade de sålt slut på alla kakor. Jag hängde läpp, tills Subwaykillen föreslog att jag kunde köpa frysta kakor och göra i ugnen hemma. Jag tyckte att det var en fin idé, och mottog receptet på en liten lapp, så åkte jag och tvättbjörnen hem och bakade kakor. Dem blev inte så vackra, men dem smakade gudomligt!

Jag har spillt cola på mitt tangentbord. Mina Å och Ä tangenter kräver en jädrans styrka för att trycka ner. Bra Mimo...

Skooooooor

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0