Shop til' you drop

2009-04-25 @ 14:14:10
Lite shopping piggar alltid upp sinnesstämningen. Jag vaknade till Gina Tricot's nya TV-reklam om deras websida och blev genast på shoppinghumör. Är egentligen inte så mycket för internetshopping, jag är så liten och smal att jag inte alltid törs lita på att XS passar. Men trots det faktum hittade jag en massa godingar som jag klickade hem, en klänning, en tröja, en bikini, ett par jeans, ett linne. Kan man börja dagen bättre?

Party ikväll? Väntar på att Ida ska höra av sig, hon har munnen full av tårta för tillfället och kan därför inte prata. Jag klandrar henne inte, tårta framför telefonsamtal any day! (Mmm... tååårta... jordgubbar, marsipan, vaniljkräm... ge mig!)

Nya numret av Newz finns dessutom sedan igår att roffa åt sig på stan. Varsågoda!

A Prada dress has never broken my heart before

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0