Riktat hat

2009-04-29 @ 00:20:50
mimo säger:
Jag hatar barn.
emem säger:
jag hatar också barn!
mimo säger:
Jag hatar barn som gråter, jag hatar barnhänder, jag hatar barn som springer runt, jag hatar barn i bilar, jag hatar barn i affärer, jag hatar barn som trillar, jag hatar barn som tar i saker på backen, jag hatar barn som äter, jag hatar barn som sitter nära när jag äter, jag hatar barn som skrattar, jag hatar barn med skit i ansiktet, jag hatar hur barn luktar, jag hatar barn.
emem säger:
jag såg ett barn som åt på en godis idag på torget, så tappa han den, jag hatar barn som tappar saker. barnets pappa tog upp godisen ifrån marken, blåste på den och gav den till ungen igen. då kräktes jag
mimo säger:
Men äckelpappa. DÖÖÖÖÖÖ!!!!

Kommentera mera!
Postat av: Axel

Men barn är väl gulliga... eller?

Vänta lite.. det kanske dom inte är :/ och jag ska jobba på ett dagis hela sommaren och jag hatar dom också :[ det är synd om mig

2009-04-29 @ 07:00:50

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0