Nej nu jävlar

2009-04-01 @ 18:18:25
Snön smälter, temperaturen stiger och jag vill aldrig aldrig mer ha vinter. Jag tror att våren är på väg med stormsteg, solen skiner som om någon hade matat den med ephedrin, 20 grader i solen. Jag är glassugen. Och vet ni vad? Den urtvättade tvättbjörnen som sysslar med svart magi lovade att offra sig för min skull någon dag, och smaka på min favoritglass. Livet är underbart!

Här följer lite reklam för Emem's Städfirma. När som helst, hur som helst, i vilket skick som helst, Emem's Städfirma erbjuder alltid akut hjälp om du skulle vara lika slarvig som Mimo. Emem är billig också, alla har råd!

Solsting kanske, inte vet jag, men jag tog en bild på vår våriga rabatt utanför ytterdörren. Jag tar aldrig kort, så något har hänt. Enjoy!


Kommentera mera!
Postat av: homosexuell värktablett

jag ställer alltid upp för dig

2009-04-03 @ 23:02:41

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0