Kvinnans bästa vän

2009-04-30 @ 18:36:18
Det har länge diskuterats huruvida katten eller hunden skulle vara människans bästa vän. Jag själv skulle påstå att ingen av de nämda roffar åt sig den hedersvärda platsen. Istället går förstapriset till Gina Tricot. Eller ja, Gina är väl kanske inte mannens bästa vän, men definitivt min. Idag släpade jag hem ytterligare en kasse med onödiga, men oh så snygga, sommarkläder. Jag fyller ett Gina bonuskort på ungefär två veckor. De älskar mig, jag älskar dem. Kan man ha en finare relation?

Dags att röra på fläsket igen, knappt har jag en stund att vila, ropar de och jag får ila. Dags att göra entré i köket igen. Tacoskväll, en nykter valborg, utgång imorgon istället. Ska bli rätt mys ändå.

Jag funderar på att köpa ett förkläde. Helst vill jag ha ett röd och vitrandigt med fickor och tillhörande grytvantar. Ska kika på mina alternativ nästa gång jag är på Gina.

Mums

Kommentera mera!
Postat av: malin

När har det nånsin diskuterats om katten är människans bästa vän?

2009-05-03 @ 15:33:15
URL: http://metrobloggen.se/malinl
Postat av: Malin

De är inte så att du säljer fulla bonuskort eftersom du fyller dem så snabbt? :)

2011-11-19 @ 16:24:09

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0