Jag har ett nytt jobb

2009-04-23 @ 17:39:24
Fr o m idag arbetar jag som VSHSKTK. Det är en förkortning för "vän som hjälper sin krympling till kompis", och det har jag gjort idag. Emem (numera Astrid) är handikappad med ryggskott och kan inte göra någonting själv. Jag följde med henne till konsum. Plockade hennes godis. Valde hennes hårfärg. Bar hennes saker. När vi kommit hem till Emem (efter sisådär trekvart, samma sträcka brukar ta oss 10-15 min att plöja), ställer jag mig vid spisen och lagar fiskpinnar med hemmagjort potatismos och Mimos specialspenatstuvning. Det blev gott. Tanten åt för glatta livet. Sen orkade vi inte efterrätt.

Kommentera mera!
Postat av: emem

HAHAHAHAHA

DU ÄR SÅ HIMLA UNDERBAR!!!!!!!!!!! (L) :D:D

2009-04-23 @ 22:14:42
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0