Duschvåldtäkt

2009-04-17 @ 17:08:11
Stressar på som fan för att hinna med allting idag. Kött ska pillas med, marinad ska göras, kött ska marineras, saker ska packas, jag själv ska packas, men först ska man göra sig i ordning och duscha och på med smink och fixa hår...

...fattas bara att en självmordsbenägen fjäril våldgästar mig i duschen när jag står där med balsam inkletat i hela håret. Jag skojar inte fjärilen var nog en självmordsbombare på hemligt uppdrag, hans enda mission innan döden skulle vara att döda mig på fläck. Jag skriker som en liten flicka och börjar kasta vatten på fjäriljäveln som hela tiden går där på duschgolvet i rikning mot mig. Jag hoppar runt i duschen allt eftersom fjärilen närmar sig mig, och fjärilen, vad gör den? Jo, den byter rikning mot mig igen.

Men nu har jag absolut noll tid att sitta här, ska iväg till Ida och ha the evening of the year. Har sett fram emot det hela veckan. Skål för en trevlig kväll!

Kommentera mera!
Postat av: emem

hahahahahahahahahahaahhahahahaha

2009-04-17 @ 19:37:47
URL: http://ememsplace.blogg.se/
Postat av: Axel

Lol ägd, fjärliar är ju verkligen läskiga... :P

såg på discovery att dom faktist dödar runt 2,3 miljoner människor varje dag

2009-04-18 @ 02:12:15

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0